Ik kom op het NOS journaal vanavond!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu Ik kom op het NOS journaal vanavond!!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu

Ik kom op het NOS journaal vanavond!!!!!!

Door: tessaslebos

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 November 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!

Even een leuk nieuwtje: IK KOM VANAVOND OP HET NIEUWS!!!! HA! Wie had dat gedacht? Ik werd gister via Facebook benaderd door een meid van de NOS of ik mee wilde werken aan een reportage over Nederlanders die tijdelijk in het Amerika zitten. Natuurlijk wil ik daar aan mee werken!

Dus we hebben net even via Skype een interview gedaan en het onderwerp is de verkiezingen van vandaag en wat er in NY vooral speelt en wat ik om me heen zie, zijn mensen teleurgesteld in Obama, etc. Dus ik heb mijn visie gegeven :-D Het duurt in totaal misschien 5 a 10 min. en ze zullen er vast dingen tussen uit knippen, maar toch!

Het wordt dus vanavond al uitgezonden tussen 23.30 en 23.45 op Ned. 3 (na het voetbal)

KIJKEN DUS!!!!!!!!!


P.S. ze had me trouwens via deze blog gevonden, wel grappig :-)

  • 02 November 2010 - 15:21

    Nikki:

    Ahhhhhhh wat vet!!!!

    Ik denk dat ik dan al op bed lig, maar gelukkig bestaat er zo iets al uitzending gemist YES!!!
    Ga het zeker terug kijken :-D

    Love you!!!! Kussss

  • 03 November 2010 - 08:59

    Oom Rob:

    Hoi Tes,

    In het journaal kwamen enkele fragmenten van interviews van Nederlanders verspreid over de VS. Je kwam 12 sec. in beeld met je naam en vanuit New York eronder. Cool!!

  • 03 November 2010 - 17:29

    Meline:

    hey lieve lieve schat
    kheb net gekeken naar nos :P
    khoop dat alles goed met je gaat..ik moet wel zeggen dat ik heel erg heb gemist mr ik vraag altijd aan marieke hoe t met je gaat..ik ben blij dat je t naar je zin hebt.and you go girl enjoy every single day;) dikke kus meline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Tessa

Actief sinds 05 Aug. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 40522

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 14 December 2011

Expeditie INChina 2011

06 Augustus 2010 - 17 Januari 2011

New York, New York

Landen bezocht: