Afscheid - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: tessaslebos

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 Augustus 2010 | Nederland, Monnickendam

Dag lieve allemaal,

Mijn laatste avond in NL is aangebroken! Net nog even lekker bij de Tapas bar gegeten met mijn fam. en nu de laatste dingetjes inpakken voor the big trip!

Morgen om half 9 sta ik op Schiphol en neem voor een half jaar afscheid!
Heb er heel veel zin in maar vind het ook super spannend.

Via deze site hou ik jullie allemaal op de hoogte van mijn (hopelijk) spannende avonturen in Amerika en NY. Denk dat ik tijdens de vak. niet zoveel tijd heb om te schrijven maar zodra ik 25 aug. in New York aankom, ga ik even aan de slag. Ik koop daar een Macbook laptopje dus dat gaat goed komen!

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Tot snel en Bye for now!

Love,

Tess

  • 05 Augustus 2010 - 20:21

    Yvonne Römer:

    Hai Tess, leuk dat je nog aan me gedacht hebt. Heel veel plezier en ik zal je volgen. Groetjes Yvonne

  • 05 Augustus 2010 - 21:47

    I & S Fontaine:

    He lieve Tess, wij wensen jou een zeer leuk verblijf in NY en laat alles weten hoe je het daar beleefd. Goeie reis en we proberen je te volgen.

    Dikke knuffels van je ex-collega's Stephanie en Ingrid Fontaine

  • 06 Augustus 2010 - 09:29

    Charissa:

    Veel plezier met Jelle schat! En ik blijf je op de voet volgen met je prachtige verhalen ;-) !!!
    xxxx

  • 06 Augustus 2010 - 10:18

    Marieke:

    Schat ik vind het nu nog maar niks hoor! Maar goed geniet ervan en ik zie je heeeeel heeeel snel in NYC Love you best buddy!

    X

  • 06 Augustus 2010 - 14:12

    Daphne:

    Lieverd,

    Heel veel plezier ! Geniet er samen met jel van en succes met je stage. Ik volg je op de voet hoor;)

    Kusss xxx

  • 07 Augustus 2010 - 15:07

    Rymke:

    Mopsje, ik ben zo blij dat ik je nog even had gesproken. Ik ga je zo missen, maar je gaat het zooooo leuk hebben! Veel plezier opvakantie nu met Jel.

    Een dikke dikke zoen en knuffel en groetjes van Samir

  • 08 Augustus 2010 - 20:04

    Josefien:

    Dag lieverdje! Geniet ervan! Tegeltje niet vergeten? ;)

    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monnickendam

Tessa

Actief sinds 05 Aug. 2010
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 40501

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 14 December 2011

Expeditie INChina 2011

06 Augustus 2010 - 17 Januari 2011

New York, New York

Landen bezocht: