Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tessa Slebos - WaarBenJij.nu

Aangekomen in San Francisco

Door: tessaslebos

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve allemaal!

Hier mijn eerste bericht vanuit een koud en fris San Francisco! We zijn gister veilig aangekomen om half 2 's middags. De vlucht was super relaxed. De tijd vloog omdat we allemaal leuke films konden kijken:-)

Nadat we in ons hotel hadden ingecheckt zijn we begonnen met sightseeing, maar eerst moesten we natuurlijk een lekkere Amerikaanse hamburger wegwerken van de Burger King..lekker origineel! Maar wel lekker!
Toen zijn we eigenlijk gewoon gaan lopen en kwamen van alles onderweg tegen, echt een diverse stad waar van alles te doen is. We kwamen uit op Union Square, meiden dit is te geweldig om te shoppen! Alle grote modehuizen bevinden zich hier, waaronder Victoria's Secret! Het was zo koud dat ik meteen een lekker jasje bij de North Face winkel heb gekocht..de wind hier is heel fris, dat zou je niet verwachten als je in California bent maar het is heel normaal voor deze tijd van het jaar. In September en Oktober is het hier het lekkerst.

Toen zijn we helemaal door China Town naar Fisherman's Warf gelopen, het uiterste puntje van de stad aan de pier. Hier hebben we heerlijke krab en kreeft gegeten, een lekkere eerste avondmaal in Amerika.

Aangezien we allemaal niet hadden geslapen in het vliegtuig omdat we films zaten te kijken (de Gelukkige Huisvrouw is trouwens een echte aanrader!) waren we door het tijdsverschil (hier 9 uur eerder) meer dan 24uur wakker..en dus helemaal kapot! Om 9 uur 's avonds deze tijd gingen we dan ook lekker slapen...

Vanochtend om 9 uur aan het ontbijt in het hotel en toen de dubbeldekker bus tour genomen dwars door de hele stad heen. Dit was echt zooo leuk! We hebben echt van alles gezien...ook waar Full House is opgenomen....de huize hier, allemaal Victoriaanse stijl zijn dan ook prachtig! Het ene nog mooier dan het andere. Ook zijn we over de Golden gate bridge gereden waar je een prachtig uitzicht over de stad hebt! Ik zag alleen helemaal niks omdat het zo hard waaide dat ik gewoon moest bukken om niet weg te waaien!haha, maar het was wel een leuke tocht. Ook wilde we met de ferry naar Alcatraz, de beruchte gevangenis waar Al Capone zat maar de kaartjes waren tot 16 aug. uitverkocht! Echt niet normaal hoe hard dat gaat..dus dat was jammer dat we dat niet konden doen maar we hebben het wel zien liggen vanaf de Golden Gate en wat foto's gemaakt.

Ook zijn we naar Lombard Street geweest, de straat met de meeste bochten die heeeel stijl loopt, vanaf daar had je ook een super uitzicht. De straten hier lopen echt ongelooflijk stijl naar boven en beneden, heel grappig om te zien, dat zijn wij echt niet gewend!

Vanmiddag hebben we een typisch amerikaanse lunch gegeten bij Miles Drive Inn...lekkere hamburgers, fried chicken en Trudy een salade (natuurlijk!) we zitten er nog steeds vol van en we hebben het 5 uur geleden ong. gegeten dus we gaan niet uit eten haha...

Morgen gaan we om 10 uur onze huurauto ophalen en lekker aan onze road-trip beginnen richting het zuiden! Misschien dat we eerst nog even door het wijngebied Napa rijden, maar dat moeten we nog even zien...Onze volgende overnachting is in elk geval in Carmel, plaatsje aan de kust wat heel mooi moet zijn, vlakbij Monterey.

Nou dat was het wel voor nu! Ik blijf maar lullen dus ik brei er maar een eind aan haha! Ik ga lekker een warm bad nemen, heb het nog steeds koud! Bij jullie is het warmer hoor!

Nou tot de volgende keer!
Byeeeeeeeeeeeeee folks!!!!!

Love,

Tess (en Jel, Hans & Trudy natuurlijk!)

• 08 Augustus 2010 - 09:13

Ashes:

OMG Tes,!!!

Het klinkt egt allemaal helemaal geweldig!!! ben Super jaloers hier!!! Geniet ervan en keep us posted!!!!!!

• 08 Augustus 2010 - 09:35

Daphne:

Jeetje mop...
    Wat hebben jullie nu al veel gezien!
    Ben jaloers... geweldig! Geniet ervan samen met Jel!

(K)

• 08 Augustus 2010 - 17:17

Emo:

Honey, so happy for you :) You are having the true US experience, did you see the Embarcadero buildings and the Transamerica pyramid? God, the Golden Gate, Alcatraz, I just adore ST! Miss you.x

• 08 Augustus 2010 - 17:26

Angela:

haha en dit is pas dag 1.
    Er staat je nog heel wat te wachten!!!
    Schat geniet er lekker van en ik blijf je verhalen volgen!
    big kisss

• 08 Augustus 2010 - 17:32

Saar:

Tess, helemaal top!! gr aan Jel!

• 08 Augustus 2010 - 17:44

Charissa:

Wauwie! Klinkt allemaal geweldig ben nu al jaloers!
    Zeker wel gek dat het zo koud is!

Enjoy!!! xxx

• 08 Augustus 2010 - 19:37

Mars & Lis &Ben:

Hallo lieve fam.

Leuk om te lezen allemaal.. Na een jaar heel hard werken en de voorbereidingen van Tes voor haar spannende/ stoere stage zijn jullie nu eindelijk op de gave plek, Amerika.

Geniet ervan.. Dikke kussen van ons

• 08 Augustus 2010 - 20:16

Josefien:

Dag lieve Tessie!

Lekker hoor dat jullie al zoveel gedaan hebben! Ben benieuwd naar foto`s! Wat gek dat het daar zo koud is! Had ik totally niet verwacht!

Ik ga morgen naar Italië dus lees je volgende verhaal als ik thuis ben :D

Kus aan jel en groetjes daar!

Love you xxxxxx

• 09 Augustus 2010 - 20:52

Marieke:

Snoops dat klinkt geweldig! Enjoy your stay.. en stuur me je nummer zodra je hem hebt! Ik kijk weer uit naar je next story..

Luv u buddy!

X Mariek en een klein kusje van Nick ;-)

• 11 Augustus 2010 - 12:47

Rymke:

Dag sweety,

Na zo kort al zo´n verhaal! Joehoeeee love to read it! Maar schat, If you´re tired you take a Napa, you don´t go to Napa!!! Hahaha!

Een hele dikke kus!

• 11 Augustus 2010 - 15:58

Bhaarti:

OMG!! Ik ben jaloers! You enjoy your time and keep us posted! Have fun baby! XXX

• 11 Augustus 2010 - 19:30

Lizet:

lieve tess en natuurlijk ook voor nu Jelle, Trudy en Hans,

pffffffff vol dag programma ... klinkt goed en lekker (ik ga voor de kreeft).

geniet van de mooie dingen om jullie heen. wij volgen jullie.

In Amsterdam nu Parade en bijna Sail. ook leuk.

lief kus,
    ook names Wolf,
    Lizet

• 12 Augustus 2010 - 19:55

Rob Hug:

jaaaa, dat klinkt amerikaans. Jullie zullen wel ogen te kort hebben! geniet ervan en zijn benieuwd naar een nieuw bericht.
    Hier alles goed; Bobbie zwaait en het is fijn bij opa; veel aanloop. Kus aan allen.mick gaat steeds tessa bellen.